قرچک | برگزاری جلسه هم افزایی سطح سلامت خانوار روستایی

جلسه هم افزایی در راستای ارتقا، سطح سلامت خانوار روستایی و بهداشت محیط در روستای داوود آباد با حضورمسئولین ادارات شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای ارتقا، سطح سلامت خانوار روستایی و بهداشت محیط در روستای داوود آباد جلسه ای با حضوربهزیستی، اعضای محترم شورای اسلامی روستا، دهیار محترم روستا، نمایندگان خانه مشارکت مردم در سلامت و مسئول طرح توانمند سازی مبتنی بر جامعه در بخش مرکزی شهرستان قرچک برگزار شد.

طی این جلسه مشکلات مربوط به بهداشت و درمان خانوار روستایی مورد برسی قرار گرفت و در انتها مصوبات جلسه به امضا، حاضرین رسید.
مهندس دانیال جعفری مدیر مرکز مثبت زندگی طلوع سبز گفت: در حال حاضر در روستاها با مشکلات بهداشتی و درمانی روبرو هستیم که برای رفع این مشکلات تلاش توجه  تمامی دستگاه ها ی ناظر بر سلامت و دستگاه های اجرایی مورد نیاز می‌باشد.

در همین راستا با برگزاری جلسه مشترک میان سه کمیته از سه اداره مختلف که همگی دخیل در امر سلامت می‌باشند مشکلات مورد برسی قرار گرفت و مصوبات لازم برای اجرا به تصویب شورای اسلامی روستای داوود آباد رسید.

از مصوبات این جلسه میتوان به مواردی مانند ساماندهی دامداریهای غیر مجاز در سطح روستا، پراکنده و جمع آوری آب های راکت و آلوده و برگزاری کارگاه های آموزشی جهت ارتقا،سطح آگاهی خانوار نسبت به بهداشت و پیشگیری از بیماریها و برگزاری طرح گلخند سازمان بهزیستی اشاره کرد.

همچنین با نزدیک شدن به زمان آغاز مدارس مسائلی از جمله پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند و توان خواهان اداره بهزیستی در روستا مورد برسی قرار گرفت و مصوب شد دهیاری روستای داوود آباد، مرکز طلوع سبز و خیریه های روستا با تشکیل کمیته مشترک نسبت به تامین نیازدانش آموزان اقدام کنند.

کد خبر 117005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد